01-11-2017 Унікальна торговельна пропозиція — це визначення властивостей вашого бізнесу, які за своїм родом унікальні для вашого товару або послуги. Крім того, ці властивості є відмінними рисами саме вашого продукту і, безумовно, відсутні у конкурентів. Це те, що вас кардинально відрізняє від конкурентів, показує ваші сильні сторони і вирішує проблему потенційних клієнтів.
Учасники тренінгу дізналися:
- Як безпомилково вирішити проблему клієнта, втілити в реальність його бажання і умовити зробити покупку саме у Вас.
- У чому полягає запорука успішного УТП?
- Унікальна торгова пропозиція має бути чітким і лаконічним;
- Обіцяйте тільки те, що здатні здійснити;
- Ставте себе на місце клієнта і оцінюйте все з його боку.
Як виділити основні свої якості
Дякуємо експерту в області інтернет-маркетингу, Віце-президенту «Спілки орендарів і підприємців України» спікеру Андрію Стрельцову.
Нагадаємо, що проект реалізується ГО “Міжнародна Агенція Змін” за підтримки соціального підприємства Synergy Development Consulting у співпраці з Публічною бібліотекою імені Лесі Українки, м. Київ.
Щомісяця бізнес-консультанти проводять безкоштовні тренінги та консультації для усіх, хто хоче розпочати свій бізнес чи розвивати уже наявний. Спеціалісти бібліотеки готують методичні матеріали та літературу на теми, що висвітлюються на заходах.