Музейна педагогіка. Лекція 1

Анонсуємо серію лекцію, присвячену музейній педагогіці. Перша лекція відбулася 16 жовтня у прямому етері на сторінці бібліотеки у Facebook.

Спікери:
– художник, поет Анатолій Горовий;
– професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, завідувач музейної педагогіки Львівського національного університету ім. Івана Франка Олексій Караманов.

На першій лекції спікери говорили про музейну педагогіку як сучасну галузь наукових знань та її перспективи в контексті дослідницько-експериментальної роботи.

Музейна  педагогіка  має важливе  значення в системі  освіти та сприяє всебічному  розвитку особистості учня, активному  пізнанню навколишнього світу.

Термін  «музейна  педагогіка»  уперше ввів у  науковий обіг у 1934  році К. Фрізен, Німеччина. Це  галузь діяльності, що здійснює  передачу культурного досвіду на  основі міждисциплінарного та поліхудожнього   підходу через педагогічний процес в умовах музею.

В  Європі  активно впроваджуються  всі вищевказані прийоми в  різних формах навчання, адаптовані  для певного віку учнів. В Україні  ж ця галузь педагогіки є порівняно новою  та недостатньо вивченою, до того ж, її мало  використовують у навчанні. Пояснюється це тим, що  поняття «музей» та «експонати» вживається в застарілому  сенсі. В Європі ж відвідувачі музеїв є не лише пасивними  спостерігачами, а й безпосередніми учасниками екскурсії. Вони  можуть вивчати експонати та працювати з ними. Саме такий підхід  до використання музеїв сприяє розвитку музейної педагогіки та збільшенню  ефективності використання музеїв з навчальною метою.

Зображення для новини використано з інтернету.