Етикет є невід’ємною частиною ділової та світської комунікації. Правило доброго тону є вирішальним у професійному спілкуванні. Як поводитися в конкретних робочих ситуаціях? Приміром, до бібліотеки з офіційним візитом завітав посол Польщі в Україні Бартош Ціхоцький. Як за канонами дипломатії приймати іноземну делегацію? Як звертатися до офіційних персон, хто перший вітається та як ведуться ділові переговори? Ці та дотичні теми були обговорені на курсі “Культурна дипломатія: особливості ділової зустрічі та мистецтво листування” 13 серпня.
Цей проєкт запровадив Департамент культури КМДА спільно з КП “Агенція з обслуговування театральної та концертної діяльності”. Головна мета навчання – поліпшення розуміння щодо відмінностей у комунікації та сприйнятті інформації, а також особливостей етикету спілкування в різних країнах. Курс розроблено для керівників комунальних закладів та співробітників, які займаються питаннями міжнародної співпраці відповідних закладів. До навчання доєдналася співробітниця відділу бібліотечної комунікації Ірина Костюк.
Освітньо-інформаційний та ділового листування провела керівниця Бюро культурної дипломатії та промоції культурних закладів КП “Агенція з обслуговування театральної та концертної діяльності” Ольга Наконечна.
Культурна дипломатія – це елегантний тандем мистецтва й політики. За словами Ольги Наконечної, культурна дипломатія вступає в дію тоді, коли між державами, урядовими інституціями виникає конфлікт інтересів. Досягти компромісу допомагають заходи, прийоми, виставки, світські раути, в основі яких лежать певний елемент культури. Навіть побутує такий вираз: “Коли політика безсила, єдина надія на муз”.
Ольга Наконечна провела інтерактивне навчання, розібрала складні кейси із середовища професійної комунікації, прокоментувала особливості стилю вітання, ділової переписки. У презентації були проілюстровані особливості привітання та невербальної комунікації різних країн.
Імідж культурної організації вибудовується старанно роками на усіх корпоративних рівнях. Обмін досвідом з іншими інституціями, запровадження єдиної стратегічної позиції, відкритість до діалогу, промоція національного культурного продукту серед суспільства є одними з визначальних цілей Публічної бібліотеки ім. Лесі Українки.