Музейна педагогіка. Лекція 3

Продовжуємо серію лекцію, присвячену музейній педагогіці. Друга лекція відбулася 30 жовтня у прямому етері.

Спікери:

– художник, поет Анатолій Горовий;
– професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, завідувач музейної педагогіки Львівського національного університету ім. Івана Франка Олексій Караманов.

Онлайн-бесіда була присвячена візуалізації в музейному просторі, а саме музейним фільмам. Олексій Караманов розповів, що вони слугують потужнимдидактичним знаряддям, розкриваючи потенціал, навчальні та виховні можливості музейних експонатів, стимулюють розробку ідей різних медіапродуктів до важливих дат і подій.

Проєктування та створення фільмів передбачає осмислення історичного контексту музею, відбір потрібних музейних артефактів, які б могли стати виразниками певного історичного часу, підготовку плану-сценарію та безпосередню роботу із запланованими сюжетами, які повинні мати пізнавально-виховний характер, стимулювати до дискусій, рефлексій, обміну думками, розмірковувань.