До 150-річчя від дня народження Лесі Українки розробили яскравий брендинг для вільного використання

Марія КАТАЄВА

Брендинг до дня народження Лесі Українки створили Міністерство культури та інформаційної політики разом з агенцією Postmen. Готові віжуали, шрифти та кольори може використовувати кожен охочий, щоб створити власні матеріали чи подію з нагоди 150-річчя від Дня народження мисткині.

Офіційний брендбук представляє логотип, бренд систему, шрифти, кольорові та графічні рішення, що супроводжуватимуть весь ювілейний рік Лесі Українки.

Міністерство культури та інформаційної політики запрошує креативні індустрії, українських виробників, громадські та культурні кола активно використовувати айдентику «Леся Українка: 150 імен», в тому числі, для створення ексклюзивних та лімітованих продуктів, брендованих сервісів чи інших рішень. А кожний українець може застосувати запропоновані продукти у власних профілях в соціальних мережах та урізноманітнити особисті чи групові сторінки включно з рамками у Фейсбук та оригінальними масками в Інстаграмі (стежте за оновленнями на офіційній сторінці).

Абсолютно безкоштовно можна завантажити необхідні візуальні матеріали, щоб на базі них створити власні ілюстрації, проєкти та продукти.

Мета айдентики — осучаснити образ Лесі Українки. 

«Ми відмовились від використання класичних фото Лесі Українки. Замість цього створили сучасну ілюстрацію в різних кольорових варіаціях, — зазначають розробники. — Під час створення палітри ми надихалися творчістю Лесі Українки та роботами українських модерністів (О.Мурашка, О.Богомазова, О. Екстера та інших). Для бекграунду бажано використовувати темні кольори, залишаючи яскраві для візуальних акцентів».

Детальніше за посиланням: https://vechirniy.kyiv.ua/news/49384/