Ділимося досвідом із шкільними бібліотекарями

30-10-2015 У бібліотеці відбувся семінар для шкільних бібліотекарів міста з проблеми розвитку краєзнавчої роботи як складової національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

Відкрила семінар директор бібліотеки Л.І.Ковальчук, яка розповіла про історію, сьогодення  Публічної бібліотеки імені Лесі Українки, стан впровадження сучасних інформаційних технологій  в основні процеси бібліотечної діяльності.

Заступник директора О.І.Романюк ознайомила аудиторію з інформаційними краєзнавчими ресурсами бібліотеки та пошуковою системою до них, професійними ресурсами на допомогу бібліотекарю-краєзнавцю.

Завідувач відділу краєзнавчої літератури та бібліографії Н.Б.Грищенко презентувала діяльність бібліотеки з формування банку краєзнавчої інформації, використання каналів її поширення та форм популяризації.

Завідувач відділу довідково-бібліографічної та інформаційної роботи ЦБС Голосіївського району Л.М. Кобилко поділилася досвідом реалізації краєзнавчого проекту «Голосіїво – наш дім», презентувала бібліографічні видання, краєзнавчі інформаційні блоки на сайті ЦБС та блогах бібліотек району.

Підсумки реалізації районної краєзнавчої програми на період 2013-2015 рр. та інноваційний досвід популяризації краєзнавчих знань представили фахівці ЦБС Подільського району. Заступник директора ЦБС Брагарник Г.А. представила основні напрями розвитку краєзнавства у бібліотеках ЦБС, а завідувач відділу довідково-бібліографічної та інформаційної роботи поділилася досвідом організації та проведення районного конкурсу буктрейлерів, як ефективної форми популяризації краєзнавчих видань, продемонструвала ноу-хау – буктрейлер на бібліографічний посібник.

Різноплановість краєзнавчої роботи бібліотек Солом’янського району для віддалених користувачів презентувала головний методист О.П.Кузнецова.

Сподіваємося, що усе почуте і побачене під час семінару шкільні бібліотекарі використають з користю для поширення краєзнавчих знань серед учнів, прищеплення в них любові до рідного міста, виховання патріотизму.