Музейна педагогіка. Лекція 4

Продовжуємо серію лекцію, присвячену музейній педагогіці. Друга лекція відбулася 30 жовтня у прямому етері.

Спікери:

– художник, поет Анатолій Горовий;

– професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, завідувач музейної педагогіки Львівського національного університету ім. Івана Франка Олексій Караманов.

Онлайн-бесіда, яка відбулася 6 листопапада, була присвячена візуалізації в музейному просторі, а саме музейним фільмам. Олексій Караманов розповів, що вони слугують потужнимдидактичним знаряддям, розкриваючи потенціал, навчальні та виховні можливості музейних експонатів, стимулюють розробку ідей різних медіапродуктів до важливих дат і подій.

Спрямованість музейних фільмів на формування нового освітнього простору знаходить своє вираження в їхньому розвивальному характері, особливостях сприйняття та орієнтації на результат у процесі педагогічної діяльності. Це зумовлює звернення до принципів цілеспрямованості, структурності, цілісності, відкритості, рефлективності, персоналізації, самостійності та активності.